HTML

NemÉrtem

Minden olyan dologról szól, amelyekre én nem tudom a magyarázatot, hátha közösen megfejtjük a világot. Persze ez egy kicsit karikatúrázva ezt az egészet, amely körülvesz minket, kicsit óvodás szemmel, kicsit naivan, de a lényeg mégis csak benne szeretne lenni…

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Kezdés

2009.06.17. 16:21 nemertem

Kedves Mindenki!

Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem egy csomó dolog nem teljesen tiszta ebben a világban. Vagy én vagyok a hülye és nem bírom felfogni a bonyolult dolgokat, vagy a körülöttem lévő mindennel van a baj. Na, senki ne ijedjen meg, nem az atomfizikáról akarok itt értekezéseket írni, hanem csak sima egyszerű dolgokról, amik számomra felfoghatatlanok, hogy miért is úgy történik valami, ahogy történik és  miért is kerítünk valami apró dolognak olyan nagy feneket, és a nagy dolgoknak pedig miért nem. Szóval mindig egy téma lesz, amit én akkor nem fogok érteni, és nem is akarom megérteni, inkább megpróbálnám rá felhívni a figyelmet, hogy milyen hülyék is tudunk lenni mi emberek.

Indítónak egy mai laza hír, aztán majd egyre jobban belemegyünk a világ dolgaiba:

1. Sas József egy év felfüggesztett börtönt kapott.

Nem értem! (mind így fog kezdődni :-)) Valaki, aki ma Magyarországon adót csal, az megússza ennyivel? 46 millió csalást. Igaz azt írja a hír, hogy visszafizette. Na de akkor is. Minden arról szól, hogy itt szorítsunk, ott húzzunk az öveken, miközben lenne egy teljesen egyszerű megoldás a gazdaság rendbetételére, még pedig az, hogy beszednénk az adókat mindenkitől. Értsd MINDENKITŐL! Persze, most lehet, hogy pár embernek kinyílik a bicska a zsebében, hogy márpedig Ő nem fog ezeknek, azoknak, senkinek se fizetni. De mondjuk az adó mindenkire nézve egységesen 15% lenne. De lehet felőlem 10% is mint Floridában. Na, kérem mindenki a fizetése után 10 vagy 15% befizet az állambácsi kasszájába. Már aki nem akar csalni, de szerintem ez még az elviselhető terhet jelentene bárkinek. Még annak is, aki eddig egy árva kanyi vasat nem tett be a közösbe. Szóval lenne ez a szabály, viszont ha valaki ezután is adót próbálna csalni, mert tegyük fel, akkor is lenne egy pár szuper gondolkodású ember, aki még ezt se lenne hajlandó megfizetni, akkor azokat szépen meg kellene tudnia fogni az adóhivatalnak és kb. laza 20 év pihenő után, ami természetesen nem egy nyaraló hely lenne, hanem kis rácsos ablakok mögött, el tudna azon gondolkodni, hogy megérte e. Ja és ha kijön, nem tudna a készbe visszaülni, mert már nem lenne semmije, csak a kis koleszes cucca. Na, akkor el gondolkodnának az emberek, hogy mernek e kockáztatni vagy nem. Bár tudom, létezik az orosz rulett nevezetű népi játék, de ahhoz már elég őrültnek kell lennie valakinek. Visszafizetéssel, 300 000 forint bírsággal, és 1.5 év felfüggesztettel (mit jelent ez?) nem lehet szerintem ezt megoldani. Ja és hogy lehet valakit megfogni? Vagyonvizsgálattal. Van egy nagyon szép 20-30 milliós autód egy 20-100 milliós villád? Semmi gond, nézzük az elmúlt 5 év bevallásait. Ha belefért hajrá, ha nem akkor lehet magyarázkodni, hogy a nagyim nevén van, de akkor neki honnan van, vagy örököltem, OK, de befizettél utána mindent, stb... Na, én ehhez már nem értek. Ez legyen egy hatékonyan, becsületesen, tisztességesen működő rendszer dolga.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://teerted.blog.hu/api/trackback/id/tr91191407

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner 2009.06.17. 20:30:06

Már senki nem áll Sas mellettJogerősen elítélték a színházigazgatót, az MSZP-s főpolgármester-helyettes szerint Sas "tudni fogja a dolgát".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása